Nyitvatartás H-Cs.: 08:00-17:00, P.: 08:00-16:00 | info@besttool.hu | +36 1 414 3030
Lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy írja be a regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbivásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie.
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak árát és bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különöstekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.
A termékekről közöltképek, műszaki és készlet adatok tájékoztató jellegűek, az előforduló szerkesztésihibákért felelősséget nem vállalunk!
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Válassza ki a szállítási címet, az Önnek megfelelőszállítási módot (személyes átvétel, futárszolgálat által, vagy tranzitszállítás), valamint fizetési módot (utánvét, bankkártya, banki átutalás, készpénz). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendeléselküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.
Árak
A feltüntetett áraink, csak a webáruházunkban történő vásárlás esténérvényesek! Áraink a rendelés időpontjában érvényes lista- illetve akciós árak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak nettó árak, melyek nem tartalmazzák a szállítási költséget. A tájékoztató jellegű szállításiköltség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban eltérést tapasztal az árak, képek és adatok tekintetében, kérjük, keresse meg kapcsolattartóját.
Ebben az esetben a fenntartjuk a jogot a korrekcióra, a módosítása után azonnal tájékoztatjuk a Vevőt az új adatokról. Ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
Rendelésének feldolgozása beérkezést követően megtörténik, amelyről e-mailes visszaigazolást küldünk regisztrált email címére. Kérjük, rendelésénekleadásakor vegye figyelembe diszponálási időpontunkat:
Hétfőtől Csütörtökig 8-15 óráig
Pénteken 8-14 óráig
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.
Adatbeviteli hibának minősül a megrendelő részéről tévesen megrendelt termék is, amelynek visszavételekor az érvényben lévő „Visszáru szabályzat” keretei azirányadóak.
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelésbeérkezéséről és feldolgozás után egyet a várható szállítási időpontokat tartalmazó visszaigazolásról.
Telefonos egyeztetésesetén hívja a kapcsolattartóját vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.
A „Pénztár” fizetésmódmenüjében beállíthatja, hogyan kívánja kiegyenlíteni/kifizetni rendelését.
Banki átutalás (kondíciós megállapodás szerint)
Készpénzes fizetésszemélyes átvétel esetén
Utánvéttel
A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.
Szállítási módok: Futárszolgálat, személyes átvétel és közvetlenszállítás (Format, Pramet és Dormer)
Várható kiszállítási idő: Visszaigazoláskor a terméknél jelölt szállítási határidő
Szállítási díjak:
A szállítási költségkalkulálása nem rendelésenként, hanem feladott csomagonként történik, melyegyeztetésre kerül a megrendelési folyamat során.
Szállítási díjcsomagonként nettó 1.500 Ft +ÁFA, kivéve a túlméretes termékek esetében, melyek szállítási költsége súly alapján, egyedi megállapodás szerint történik. A túlméretes termékek szállításáról a kosár oldalon kap tájékoztatást.
A szállítási díj a külön megállapodás szerinti esetekben díjmentes.
Közvetlen szállítás, nettó100.000 Ft-ot meghaladó Format termékek rendelése esetén:
24/72 órás szállításkor súlyalapú, egyedi tranzit szállítási költségről érdeklődjön kapcsolattartójánál.
4-5 munkanapos (standard)szállítás díjmentes
Közvetlen szállítás Dormer és Pramet termékek esetén:
24 órás szállítás minden esetben díjmentes
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a megrendelt áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nemáll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni.
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi és minőségi állapotában vesszük vissza.
A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.
A szerződéskötésnyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül/ nem minősül annak. A megkötött szerződést iktatják/nem iktatják, utólag hozzáférhető lesz/nem lesz hozzáférhető.
A Szállító csak abban az esetben veszi vissza a tőle vásárolt, sértetlen csomagolású, ép, érvényesszavatosságú, további kereskedelmi forgalomba hozásra alkalmas árut, ha erre a jogszabály kötelezi.
A visszaszállítás költsége, ha az a Szállító hibája okán történik, a Szállítót terheli, egyéb esetekben a Vevőt.
A Szállítónál raktáron lévő – nem a vevő igényei szerint egyedileg megrendelt - termék esetén, amennyiben a Felek a visszavételről állapodnak meg, a termék visszavétele azalábbiak szerint történik:
6.1. Megrendelt és leszállított termékek esetén:
6.1.1. Amennyiben az áru visszaszállítására a Szállító hibája okán van szükség:
6.1.2. Amennyiben az áru visszaszállítására a Vevő érdekkörében felmerült okból kerül sor:
120 naptári napelteltét követően vásárolt termék esetén nincs lehetőség visszáruzásra!
6.2. Megrendelt, de lenem szállított termékek esetén:
6.2.1. Amennyiben aszállítást a Szállító beszállítója visszaigazolta, és erről a Szállító a Vevőt értesítette, majd az áru ezen, dátumig megérkezett a Szállítóhoz:
120 naptári nap után vásárolt: nincs lehetőség visszáruzásra, Vevő a termék teljes árát – azátvétel elmaradásától függetlenül – köteles kifizetni!
6.2.2. Szállítórészéről visszaigazolt dátum után megérkezett áru esetén, ha a Vevő nem lett értesítve a késedelmes szállításról:
6.2.3. Szállítórészéről visszaigazolt dátum után megérkezett áru esetén, ha a Szállító a Vevőt írásban értesítette, és a Vevő írásban elfogadta a módosított szállításihatáridőt:
120 naptári nap után vásárolt: nincs lehetőség visszáruzásra, Vevő a termék teljes árát – azátvétel elmaradásától függetlenül – köteles kifizetni!
Visszárut csak kitöltött és jóváhagyott Fétis visszáru dokumentummal tudunk elfogadni.
A visszáru kérelemmenetét lásd: http://szerszamkereskedo.hu/garancia
Munkavédelmi termékekesetén a visszavétel egyedi megállapodás alapján történik.
(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)
Kelt:
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejöttszerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.
Amennyiben a vásárlóhoz 48 munkaórán belül nem érkezik meg, akkor a vásárlóajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésénekmegkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítésvárható időtartamáról, és a teljesítés megkezdéséről. Ezután már csak személyesen vagy e-mailen van lehetőség rendelésének visszavonására.
A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailen vagy telefonon kerülhet sor.
Nyitvatartás: H-CS 8-17; P: 8-16; SZ-V: Zárva
© 2023 - 2023 Fétis Professional Szerszámáruház
Powered by